Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Ο Keanu Reeves Ανέβασε Αυτή τη Φωτογραφία και Έγραψε αυτό το Εκπληκτικό Μήνυμα. Πρέπει να το Διαβάσετε!

Ο Keanu Reeves Ανέβασε Αυτή τη Φωτογραφία και Έγραψε αυτό το Εκπληκτικό Μήνυμα. Πρέπει να το Διαβάσετε!



Στην ηλικία των 50 ο Keanu Reeves  έχει δεχθεί πολλά χτυπήματα από τη ζωή .Παρόλα τα προβήματα δεν το έβαλε κάτω. Θέλησε να μοιραστεί αυτό το μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ελπίζοντας να αφυπνίσει και να εμπνεύσει τον κόσμο. «Βλέπετε αυτούς τους ανθρώπους πίσω μου; Βιάζονται να εργαστούν και δε δίνουν προσοχή σε τίποτα. Μερικές φορές απορροφούμαστε τόσο πολύ στις υποχρεώσεις της 
καθημερινότητας, που ξεχνάμε να πάρουμε το χρόνο για να απολαύσουμε την ομορφιά της ζωής. Είναι σαν να είμαστε ζόμπι. Σηκώστε πάνω το κεφάλι σας και αφήστε τα κινητά σας. Πείτε «γεια!» σε κάποιον φίλο σας και προσφέρετε μια αγκαλιά σε κάποιον που μοιάζει να είναι πληγωμένος. Βοηθήστε κάποιον. Πρέπει να ζείτε την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία σας. Αυτό που δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι για μένα είναι ότι είχα κατάθλιψη πριν κάποια χρόνια. Δε μίλησα ποτέ σε κανέναν γι ‘αυτό. Έπρεπε να πολεμήσω μόνος μου για να νικήσω την κατάθλιψη. Ο μόνος που με εμπόδιζε από το να είμαι ευτυχισμένος ήμουν ΕΓΩ. Κάθε μέρα είναι πολύτιμη γι ‘αυτό ας την αντιμετωπίσουμε έτσι. Το αύριο δεν είναι εγγυημένο, για αυτό ζήστε το σήμερα! Ελπίζω να μοιραστείτε αυτό το post με τους  φίλους σας και να διαδώσετε την αγάπη.»
Ελπίζουμε αυτό το μήνυμα να σας αγγίξει όπως άγγιζε εμάς και να το μοιραστείτε με τους φίλους σας ώστε να διαδώσετε αυτό το μήνυμα αγάπης όσο περισσότερο μπορείτε!
spiritalive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες