Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

ΒΟΥΛΗ Τ ΑΚΟΥΣ; ΑΤΑΦΟΣ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ...


ΒΟΥΛΗ Τ ΑΚΟΥΣ; ΑΤΑΦΟΣ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ...


Σήμερα ο Αλγερινός μετανάστης, αύριο ο Ελληνας φτωχός.

Ολοένα και μικραίνει το κράτος με τις ιδιωτικοποιήσεις και ολοένα και λιγοστεύουν οι κοινωνικές παροχές και η προστασία που έχουν οι αδύναμοι πολίτες.
Θα έπρεπε να είναι αυτονόητες ορισμένες κρατικές καλύψεις σε κάθε πολίτη που έχει φορολογικό μητρώο.
Δηλαδή η κάλυψη σε ελάχιστη σύνταξη ή επίδομα ανεργίας αν είχε κάποια χρόνια εργασίας ή είναι ανάπηρος κλπ.
Η κάλυψη σε κρατικό νοσοκομείο δωρεάν σε κάθε νόμιμα εργαζόμενο η συνταξιούχο.
Η κάλυψη σε ακριβά φάρμακα στην ίδια κατηγορία.
Η κάλυψη των εξόδων τοκετού σε μια χώρα που έχει τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα. Η ελεύθερη κυκλοφορία στα Μέσα Μεταφοράς ανέργων, αναπήρων.


Μίνιμουμ εξόδων κηδείας για κάθε νεκρό, ανεξάρτητα από το εάν ήταν εργαζόμενος, συνταξιούχος.
Τα φορολογικά βάρη γι αυτό θεσπίστηκαν και είναι υπεραρκετά για τις καλύψεις αυτές.

Σε κάθε περίπτωση ένα σοβαρό κράτος πρέπει να έχει ένα μίνιμουμ ΣΟΒΑΡΩΝ κοινωνικών παροχών για αυτές και άλλες κατηγορίες πολιτών και να μην καταφεύγει σε ωραιποιημένες απατεωνιές ιδιωτικοποίησης προκειμένου να καταστήσει πάμπλουτα άλλα επιχειρηματικά σχήματα, στα οποία πολλές φορές μετέχουν ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ και ασφαλιστικά ταμεία ΞΕΝΩΝ κρατών.

Εάν δεν έχει τα στοιχειώδη γιατί πρέπει να έχουμε τόσους υπουργούς;
Ενας πρωθυπουργός και 3-4 συντονιστές των διευθυντών των υπουργείων και φτάνει. Ούτε γραμματείες. Ούτε συμβούλους, ούτε φυσικά 300 βουλευτές. Καμιά 50αριά και πολλοί είναι...
Δεν είναι ελληνικό πρόβλημα το ζήτημα του κοινωνικού κράτους.
Διαβάστε σε διπλανή στήλη τι σέρνει ο διάσημος Στήβεν Χόκιγκ στην κυβέρνηση των Συντηρητικών της Βρετανίας για τις περικοπές στο κοινωνικό κράτος.
Και στη συνέχεια διαβάστε σε αυτή τη "στήλη" τι σέρνει ο Νίκος Νικολόπουλος για την απάνθρωπη στάση απέναντι σε έναν νεκρό που είχε την ατυχία να σκοτωθεί ως οικονομικός μετανάστης στο λιμάνι της Πάτρας σε κρατητήριο...

Ενα συχνό επιχείρημα είναι ότι οι μεγάλοι κολοσσοί σε ιδιωτικά χέρια είναι κερδοφόροι και άρα ωφελείται η κοινωνία.
Η περίπτωση του ΟΑΣΘ είναι μια απάντηση στο επιχείρημα αυτό.
Σε ιδιωτικά χέρια, αλλά ποιά ακριβώς.
Πως μπορεί κανείς να εξηγήσει ότι την άθλια λειτουργία του ΟΑΣΘ δεν την πήραν "μυρωδιά" πολιτικοί "αετοί" της Θεσσαλονίκης, όπως ο Βενιζέλος, ο Ακης και τόσοι άλλοι που έγιναν και υπουργοί στα συστημικά κόμματα;
Σε ποιούς ακριβώς ανήκει αυτός ο ΟΑΣΘ που έχουν τόση δύναμη, ώστε να κοντράρουν τόσο αποτελεσματικά στα δικαστήρια την κυβέρνηση;

Μήπως έχουν βάση οι φήμες ότι κάποια πανίσχυρα πρόσωπα της πολιτικής και της επιχειρηματικότητας είναι οι αφανείς ιδιοκτήτες του ΟΑΣΘ και γι αυτό η κυβέρνηση έβαλε τον πατέρα του Υπουργού Παππά, ώστε να έλθει ενώπιος ενωπίω με τους πραγματικούς ιδιοκτήτες;
Ποιά κοινωνική ωφέλεια έχουν οι αλυσσίδες ξενοδοχείων και σουπερ μάρκετ όταν καταφέρνουν με τις τριγωνικές συναλλαγές να αποφεύγουν φόρους και πεντάστερα ξενοδοχεία να χρησιμοποιούν ψεύτικα βιβλία, ώστε να κρύβουν εκατομμύρια;
Θυμόμαστε μεγαλοξενοδόχο που μας έλεγε ότι πάει περίφημα. Ζούσε σαν κροίσος αμερικανός και οι εργαζόμενοι έβλεπαν περικοπές συνεχώς και καθυστερήσεις στους μισθούς. Χειρότερα και από γκέτο, αλλά όποιος "κουνιόταν" απλά χανόταν...

Ποιό κοινωνικό κράτος προσδιορίζουν μεγάλες αεροπορικές που είναι μονοπώλια, ξεσκίζουν όποιον επιβάτη θέλουν για ασήμαντη αφορμή και δεν έχουν καμία συνέπεια "για να μην χαθούν θέσεις εργασίας" ;
Διαβάσαμε την απίστευτη περιπέτεια του πολίτη Νίκου Δεωνά, όπως την εξιστόρησε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ με μια μεγάλη αεροπορική εταιρεία...
Σε κράτος με κοινωνικό πρόσωπο και πρόσημο οι πολίτες έχουν ατομικότητα απαραβίαστη και αξία μοναδική.
Σε κράτη, όπου κάνουν κουμάντο "αλυσίδες" οι πολίτες απλά φορολογούνται, σκάνε και πεθαίνουν...
Αν είναι δυστυχείς πρόσφυγες έχουν και μετά θάνατον τη μοίρα που περιγράφει (μόνος εξ΄όλων των πολιτικών και των "ευαίσθητων" ο Νίκος Νικολόπουλος με την ακόλουθη ερώτηση:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

"Έχουν περάσει δύο εβδομάδες ανάλγητης ακινησίας. Το πτώμα ενός συνανθρώπου μας «ζητάει» ανάπαυση και δεν μπορεί να την βρει. Ο άτυχος 30χρονος Αλγερινός που καταπλακώθηκε από το υπόστεγο του καταρρεύσαντος κτίσματος των πρώην κρατητηρίων του Λιμενικού Σώματος, παραμένει ακόμη στα «αζήτητα» των νεκροθαλάμων του Π.Γ.Ν.Π.
Άρκεσαν λίγες μόλις μέρες για να μετατραπεί η συγκίνηση και η ευαισθησία των πρώτων ωρών σε παγερή αδιαφορία. Ο δύσμοιρος συνάνθρωπός μας δεν αναζητήθηκε από οικείους του και θα έπρεπε ήδη να έχει ταφεί στην πατρίδα μας. Ουδείς όμως, αναλαμβάνει αυτή την ευθύνη.
Ο κερδοφόρος ΟΛΠΑ της Πάτρας «τσιγκουνεύεται» μάλλον μερικές εκατοντάδες ευρώ για ένα αξιοπρεπές κατευόδιο του άτυχου Αλγερινού. Από κοντά ο ευαίσθητος Δήμος Πατρέων, η «κοινωνική» Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και οι άλλοι κρατικοί φορείς, όπως επίσης οι ΜΚΟ της συμφοράς, οι κοινωνικές δομές κ.λπ. Ακόμα και αυτή η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ έχει εξαφανισθεί.

Ο πολιτισμός μας προσβάλλεται και το φιλότιμο και η ανθρωπιά μας εκτίθεται. Ασφαλώς, δεν αναλογούν τέτοια σχόλια για την κοινωνία μας, επειδή κάποιοι ελάχιστοι εκπρόσωποι κρατικών και αυτοδιοίκητων φορέων στέκονται με αναισθησία μπροστά στο πρόβλημα.
Θλίβομαι, πραγματικά, γιατί πολιτικές και λοιπές δομές της Πάτρας αποποιούνται τον κοινωνικό ρόλο τους και γι’ αυτό απευθύνομαι σε σας με την ελπίδα ότι θα δώσετε την αρμόζουσα λύση.
Κατόπιν αυτών ερωτάσθε:
Θα μεριμνήσετε εσείς για την ταφή του άτυχου Αλγερινού, προκειμένου να «ξεκουραστεί» το καταταλαιπωρημένο κορμί του παλικαριού και ταυτόχρονα να αποφύγουμε το στίγμα της αδιαφορίας και της αναλγησίας»;
Υ.Γ.Στή Μύκονο ξεσαλώνει με τεράστιο γιωτ ένας που πτώχευσε και απέλυσε 11.000 υπαλλήλους έχοντας δις σε φορολογικούς παραδείσους...Τα έβγαλε από το δέρμα τους σε "κοινωνικό κράτος".

Στή Μύκονο λέει πωλείται η πιο ακριβή κατοικία στην τιμή των....25 εκατομμυρίων ευρώ.

Σε ποιό οικόπεδο έγινε;
Τι άδεια κατασκευής έχει;
Ποιό φόρο πλήρωνε ως τώρα ο ιδιοκτήτης;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες