Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Αντεμπαγιόρ: Σκέφτηκα μέχρι και την αυτοκτονία...

Αντεμπαγιόρ: Σκέφτηκα μέχρι και την αυτοκτονία
Ο Εμάνουελ Αντεμπαγιόρ είναι ένας από τους πλέον εκκεντρικούς ποδοσφαιριστές του πλανήτη και ένας χαρακτήρας αρκετά...
ιδιαίτερος. Αυτό εξηγείται σε μεγάλο βαθμό και από τα βιώματά του, καθώς όπως έχει περιγράψει αρκετές φορές, η οικογένειά του δεν τον είχε και σε τόσο ιδιαίτερη υπόληψη, αλλά τον αντιμετώπιζε ως «πορτοφόλι». Μια σχέση που δεν φαίνεται να έχει αλλάξει με το πέρασμα του χρόνου.

Ο επιθετικός από το Τόγκο, εξομολογήθηκε πως σκέφτηκε μέχρι και τη λύση της αυτοκτονίας, προκειμένου να απαλλαχτεί από το… τοξικό περιβάλλον της οικογένειάς του, που -σύμφωνα με όσα καταγγέλλει- προσπαθεί συστηματικά να τον εκμεταλλευτεί οικονομικά.

«Ένιωθα πως ήθελα να αυτοκτονήσω. Το κράταγα για τον εαυτό μου για πολλά χρόνια. Είμαι αηδιασμένος που τα πράγματα έφθασαν σε αυτό το επίπεδο, αλλά παράλληλα είμαι και ανακουφισμένος που μίλησα γι’ αυτό. Η καριέρα μου θα ολοκληρωθεί σε μερικά χρόνια, εν αντιθέσει με το όνομα της οικογένειάς μου, που θα μου μείνει για πάντα. Οι συνθήκες είναι δύσκολες, όταν προσπαθείς να βγάλεις την οικογένειά σου από τη φτώχεια και εκείνη συνεχίζει να σου αντιτίθεται», τόνισε αρχικά ο Αντεμπαγιόρ.

Για να προσθέσει: «Έχω πει επανειλημμένως στα μικρότερα αδέρφια μου ότι η οικογένειά μας, μάς χειραγωγεί. Αλλάζω συχνά αριθμό τηλεφώνου, ώστε να μην μπορούν να με βρουν. Δεν με καλούν ποτέ για να με ρωτήσουν πώς είμαι, αλλά για να ζητήσουν λεφτά. Αυτό συνέβαινε και αφού τραυματίστηκα στην Τότεναμ. Με πήραν τηλέφωνο, ενώ έκανα εξετάσεις, για να με ρωτήσουν αν μπορούσα να πληρώσω τα δίδακτρα των παιδιών. Τουλάχιστον, τότε, ρώτησαν πώς είμαι πριν ζητήσουν χρήματα!», δήλωσε ο φορ της Μπασακσεχίρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες