Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Σαμάνθα Φοξ: Ξέχασα τα τραγούδια μου μπροστά σε 70.000 γυμνά πέη

Σαμάνθα Φοξ: Ξέχασα τα τραγούδια μου μπροστά σε 70.000 γυμνά πέη
Σε αποκαλύψεις προχώρησε η τραγουδίστρια Σαμάνθα Φοξ μιλώντας για τις πιο τρελές στιγμές της καριέρας της.

«Έδινα μία συναυλία μπροστά σε 70.000 ανθρώπους, όταν εντελώς ξαφνικά μία τεράστια ποσότητα από κάτι που έμοιαζε με χαρτιά υγείας άρχισε να κατευθύνεται πάνω μου.
Τότε συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν χαρτιά τουαλέτας, αλλά τουρμπάνια και σύμφωνα με την τοπική παράδοση τα πετούν, όταν απολαμβάνουν το σόου.
Τα πράγματα όμως έγιναν ακόμη πιο περίεργα όταν ξαφνικά αντιλήφθηκα ότι όλοι οι άνδρες σήκωσαν τις μακριά ενδύματά τους – γνωστά ως kurta- αφήνοντας ακάλυπτα μπροστά μου τα γεννητικά τους όργανα. Αυτό σήμαινε ότι με θαυμάζουν ή με αγαπούν, όμως εγώ προσπαθούσα να θυμηθώ τους στίχους από τα τραγούδια μου μπροστά σε 70.000 γυμνά πέη!
Ήταν τα περισσότερα που είχα δει ποτέ στη ζωή μου και δεν ήξερα αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω» ανέφερε η ποπ τραγουδίστρια όπου τα πόστερ της κοσμούσαν τα υπνοδωμάτια χιλιάδων εφήβων τη δεκαετία του 80΄.tribune

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες