Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Ο Ρόμπι Γουίλιαμς αποκαλύπτει το πρόβλημα υγείας του


882977124D9BC06058C941FE072B1174
Λεπτομέρειες για την περιπέτεια της υγείας του αποκάλυψε ο Ρόμπι Γουίλιαμς σε πρόσφατη συνέντευξη του.

Ο σούπερ σταρ ανάφερε ότι πέρασε επτά ημέρες σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όταν οι γιατροί διέγνωσαν κάποια ανωμαλία στον εγκέφαλο του. Ο τραγουδιστής ακύρωσε την περιοδεία του στην Ρωσία τον Σεπτέμβριο εξαιτίας της ξαφνικής αυτής ασθένειας και αργότερα αποκάλυψε ότι είχε νοσηλευτεί. Μιλώντας στην The Sun αποκάλυψε πως βίωσε την σοβαρή αυτή κατάσταση στα καμαρίνια του σταδίου στη Ζυρίχη, στις 2 Σεπτεμβρίου. Όπως λέει ο ίδιος «Είχε μουδιάσει ο δεξιός μου ώμος, δεν μπορούσα να σταματήσω τα σάλια μου να τρέχουν από το στόμα μου. Είχα τρομερό πονοκέφαλο και πρόβλημα με την αναπνοή μου. Δεν μπορούσα να πάρω μια κανονική ανάσα».
Αμέσως ειδοποιήθηκε ένας γιατρός και ενημέρωσε τον 43χρονο σταρ ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει το απαιτητικό πρόγραμμα της περιοδείας του.
«Αντιλαμβάνομαι τον εαυτό μου σαν στρατιώτη. Θέλω να τελειώνω ότι αρχίζω και θα πήγαινα στη Ρωσία για τις δύο τελευταίες συναυλίες μου σε οποιαδήποτε κατάσταση και αν ήμουν» δηλώνει ο ίδιος αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατόν.
Στην αρχή πήγε στο Λονδίνο για ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια νοσηλεύτηκε στη ΜΕΘ. «Έκανα ιατρικές εξετάσεις και αναλυτικές μαγνητικές τομογραφίες σε όλο το σώμα μου, στην καρδιά και στον εγκέφαλο και εκεί βρέθηκαν κάποιες ανωμαλίες, μεταξύ των οποίων και κάτι στον εγκέφαλό μου που έμοιαζε με αίμα».
«Ήταν πολύ παράξενο να βρεθώ ξαφνικά από την περιοδεία στο νοσοκομείο» δηλώνει ο Γουίλιαμς και αναφέρει πόσο του στοίχισε που δεν μπορούσε να δει τη γυναίκα και τα παιδιά που βρίσκονταν στην Αμερική.
«Είχα ανθρώπου που με φρόντιζαν 24 ώρες το 24ωρο και ήξερα ότι βρισκόμουν σε καλά χέρια. Κάπου μέσα μου ήξερα ότι όλα θα πάνω καλά» συμπληρώνει. Μετά από 7 ημέρες βγήκε από το νοσοκομείο αλλά ακόμα δεν μπορούσε να ταξιδέψει. «Έπρεπε να μην κάνω τίποτα που με κουράζει για κάποιες εβδομάδες και είχα ανάγκη από ξεκούραση και ύπνο».
«Νομίζω ότι αυτή η περιπέτεια μου έμαθε ότι είμαι 43 και όχι 23, και χρειάζεται να προσέχω και μυαλό και το σώμα μου περισσότερο» τόνισε ο Ρόμπι Γουίλιαμς δηλώνοντας αλλαγμένος και έτοιμος να αντιμετωπίσει τα νέα δεδομένα στη ζωή του.
in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες