Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

«Εγώ είμαι ο "Π.Κ." στο έγγραφο του FBI»...

Κουρουμπλής για Novartis: «Εγώ είμαι ο "Π.Κ." στο έγγραφο του FBI» δήλωσε ο Παναγιώτης Κουρουμπλής για την υπόθεση Novartis...

Γνώριζε και… δεν γνώριζε ο Παναγιώτης Κουρουμπλής - ο «Π.Κ.» σε έγγραφο του FBI για την υπόθεση Novartis – για το «πάρτι» υπερκοστολόγησης που...
γινόταν στον χώρο των φαρμάκων, αλλά και για την έρευνα των αμερικανικών αρχών.

Ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι είναι ο «Π.Κ.» που αναφέρεται σε έγγραφο του FBI, σε κατάθεση προστατευόμενου μάρτυρα, τόνισε πως γίνεται αναφορά σε μια συνάντηση στο πλαίσιο ενός συνεδρίου, ενώ υπογράμμισε ότι ήταν ενήμερος από το 2014 από τον Μάριο Σαλμά για τις έρευνες των αμερικανικών αρχών, αλλά δεν γνώριζε την εμπλοκή πολιτικών προσώπων. «Εγώ ενημερώθηκα από τον Σαλμά το 2014. Μου είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στον χώρο των φαρμάκων και ότι το ψάχνουν οι Αμερικανοί. Δεν μου μίλησε για συγκεκριμένα πρόσωπα. Μου είπε ότι ψάχνουν τη Novartis γιατί νοθεύει τον ανταγωνισμό στην Ελλάδα».

Όπως είπε «Η αντιπολίτευση δεν είπε ότι "Μεταξύ μας όλοι το συζητούσαμε. Όλοι γνωρίζαμε". Μου έλεγαν στελέχη της ΝΔ "γιατί αφήνετε κάποιους στο απυρόβλητο;"», υπογράμμισε ότι «δεν υπάρχει κατηγορητήριο» και πως ο ίδιος δεν είπε ότι το σκάνδαλο Novartis είναι «το μεγαλύτερο από τη σύσταση του κράτους»...



newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

απο 11-01-09

Συνεργάτες